Thursday 24 May 2012

BRUceTAL!



Estimat Bruce Springsteen,

           Just avui fa una setmana vam coincidir tu i jo a l'Estadi Olímpic de Barcelona. Aquest va ser el primer concert que vam compartir però estic ben segura que no serà pas l'últim! Van ser unes 3 hores més que intenses... Molt bonic el detall d'engegar amb el Last Dance de Donna Summer. Segur que fos on fos la Donna amb un somriure als llavis et deia: moltes gràcies Boss...que continuii el show! Bruce, ha passat una setmana i encara em tens aquí alucinant! Dubto que actualment hi hagi cap músic que s'entregui tant en un concert com tu...des de la llunyania jo em limitava a saborejar-te,escoltar-te,admirar-te, (a mirar-te el cul, també...per què no dir-ho?)...et mirava a la cara i hi trobava molta il.lusió, energia, ganes de donar el 200% al teu públic...un públic que t'estima, t'admira, t'adora i que, en definitiva, es rendeix als teus peus. Vas oferir-nos cansons del teu últim disc i vas deleitar-nos amb cansons que penso jo que ja s'han convertit en mites. Pell de gallina quan l'estadi va emmudir mentre cantaves el The River. En fi, va ser una experiència única. Una experiència que mai oblidaré. Evidentment que alguns/es t'han criticat i ho seguirant fent (molt d'amargat out there) ja que segons ells/es vas "predicant" solidaritat amb els indignats i la situació critica de les nostres societats però les entrades pels teus concerts tenen el preu que tenen i tu navegues entre molts diners...però saps que els dic jo, Bruce? Que després d'haver-te vist dalt de l'escenari et mereixes el sou i tota la riquesa que pots arribar a tenir (que ni la sé ni m'interessa). Ho he dit més amunt...ets un paio que t'entregues al 200%, que t'ho "curres" com es diu vulgarment, que transmets positivisme,coratge,empenta i il.lusió...però és que tan sols fa falta veure't la cara: com un nen la nit de reis!! que no hi caps a la teva pell!!! I, a més tens la gran sort de viure del que més t'agrada i t'omple. Per a mi Bruce, el que s'ho treballa, s'ho mereix. La resta, enveja pura i dura! Gràcies mil per la música Boss. Gràcies mil pel teu entusiasme, per la teva llum, pels teus missatges clars i punyents. Gràcies per tot. Aixeco els brasos enlaire i em rendeixo als teus peus.

No comments:

Post a Comment