Monday 26 September 2011

Presa de pel o...what's the story?

Despres d'un munt de temps de no posare els peus en un cinema, ahir vaig decidir anar-hi. La pelicula escollida per l'ocasio va ser Crazy Stupid Love http://en.wikipedia.org/wiki/Crazy,_Stupid,_Love. la qual recomano. Pero el meu post d'avui no es per parlar de films sino d'un fet que em va sobtar (i, en temps de crisi, agradar!)... A l'hora de pagar les entrades, em vaig adonar que havien reduit uns centims el seu preu. I jo em pregunto...durant molts anys ens han estat enredant,oi? Si donem un cop d'ull al nostre voltant, ens n'adonarem que -a causa de la recessio, o no- tothom ha hagut de baixar preus... Aquest fet em deixa un gust agredols a la boca...m'alegra no haver de desembutxacar tant pero m'entristeix el pensar que durant molt temps ens han estat estafant (aixi de clar), se'ns han rigut a la cara! Ara, jo soc una noia molt positiva i amb un somriure als llavis us dic...veieu com la crisi tambe pot ser positiva?! Mes competencia...preus mes assequibles!

No comments:

Post a Comment